Site Loader

Branzeturile si vinurile frantuzesti sunt extraordinare, dar pentru a ne asigura ca nu ne vom intoarce acasa cu kilograme in plus am cautat sa fim cat mai activi si sa ne plimbam cat putem de mult.

Vezi aici ce am mancat in excursia noastra pe Coasta de Azur: https://www.retete-dieta.ro/low-carb-in-vacanta/keto-la-pret-accesibil-in-franta/

Keto la pret accesibil in Franta

Coasta de Azur este fara doar si poate o destinatie turistica de vis. Noua ne-a placut foarte mult experienta, ne-am plimbat timp de 9 zile in nenumarate locuri extraordinare, cele care ne-au ramas in memorie ca fiind cele mai frumoase sunt: Avignon, Arles, Mont Bego, cetatea Tende, cetatea Eze, cascada Saut du Loup, Marseille, Monaco si frumosul traseu “Sentier du littoral” din Antibes, despre care va voi povesti in randurile urmatoare.

Traseul pe marginea marii este foarte frumos, oferind la fiecare pas o ocazie buna sa ma faci o poza. Traseul “Sentier du littoral” dureaza aproximativ o ora si necesita incaltari potrivite pentru mers pe pietre si trepte.

Foarte important este de stiut ca odata ce te-ai aventurat pe poteca, poti iesi de pe traseu doar prin 3 puncte: Villa Eilenroc, Pointe de la Croe si Plage de la Garoupe.

O excursie cu peripetii ramane mai mult timp in memorie, asa ca nu vom uita prea curand traseul pe “Sentier du littoral” la lumina lunii. Dupa ce am mers pe jos in jur de 2 ore pe marginea marii in cautarea celebrului Cap d’Antibes si dupa ce am intrat si ne-am intors pe cateva stradute ce s-au dovedit a fi infundate, cu garduri inalte cat vilele pe care le strajuiau, am reusit sa gasim pana la urma si intrarea pe Sentier du littoral.

In curtea unei proprietati private am descoperit si un far, care bineinteles nu era vizitabil.

Entuziasmati fiind de peisaj am vazut Cap d’Antibes  seara, nestiind ca nu se poate iesi de pe traseu si ca nu este iluminat noaptea, asa ca l-am facut la lumina telefonului. A fost o experienta destul de stresanta si nu o recomand, dar va arat cateva poze care noua ne-au placut foarte mult.

Am fost foarte curiosi sa vedem ce am ratat si nu am observat seara, asa ca am repetat traseul pe timp de zi. A fost foarte frumos si relaxant.

Vezi si alte retete dieta in vacanta
array(1) { [0]=> object(WP_Term)#7284 (16) { ["term_id"]=> int(82) ["name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["slug"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(82) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(18) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(82) ["category_count"]=> int(18) ["category_description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["cat_name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["category_nicename"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["category_parent"]=> int(0) } }

Ana Maria

"Incerc sa adopt un stil de viata cat mai sanatos, sa consum in fiecare zi legume, sa inlocuiesc din cand in cand proteinele animale cu cele vegetale si sa consum cat mai putini carbohidrati. Mananc in general disociat si tin fasting hipocaloric atunci cand simt ca pot incepe o cura de slabire."