Site Loader
keto in madrid

Keto ieftin in Madrid

Se poate sa tii dieta chiar si in vacanta? Da se poate si nici nu a costat mult!

A venit in sfarsit vremea mult asteptatului concediu in Madrid. Iubim Spania, atat pentru obiectivele turistice, cat si pentru nenumaratele posibilitati de a manca sanatos. Bineinteles ca de cand am inceput sa ne documentam despre Madrid am fost spamati de recomandari culinare care nu fac parte din dieta noastra. Nu voi incerca de exemplu  celebrul desert “churos” , oricat de apetisant ar arata.

Am ales sa ne cazam din nou intr-un apartament pozitionat aproape de obiectivele turistice de pe lista noastra, neaparat dotat cu bucatarie.

In fiecare seara faceam cumparaturi de la un supermarket din apropiere, dimineata pregateam repede un mic dejun satios la cazare, la pranz am mancat prin oras, iar la cina ne-am pregatit singuri meniuri cu alimentele cumparate de la supermarket.

Acelgas si cherimoya

Intr-una din zile ne-am intalnit cu o draga de matusa ce sta in apropierea Madridului. Tocmai ce cumparase de la targ o groaza de legume proaspete si nu ne-a lasat pana ce nu am plecat cu cateva legume. Asa am facut cunostinta cu frunzele de acelga, care din punctul meu de vedere sunt undeva intre salata verde si spanac ca aspect si gust. Si cu deliciosul fruct cherimoya.

Cherimoya, fructul verde din imagine, seamana cu o para extrem de dulce. Capsunile chiar si atunci cand pareau necoapte aveau un gust fantastic.

Micul dejun

Keto ieftin in Madrid

Prima oprire in Madrid a fost la un magazin/restaurant keto pe care l-am gasit pe internet sub numele de Sapiens Pizza. Am cumparat o bucatica de paine din faina de migdale cam de 2 ori cat apare in imaginea de mai sus – pret 8 euro. Painea ni s-a parut destul de scumpa, dar foarte gustoasa, am mancat cate putina si ne-a ajuns cateva zile, eu zic ca a meritat rasfatul.

Un mega mic dejun. Jamon, branza de capra, branza brie, 2 oua, castraveti si rosiute cherry. Este mai mult decat mancam de obicei, dar am avut nevoie de energie. Am mers toata ziua pe jos si am mai mancat abia seara.

Jamon, sunca, cascaval, ardei galben, rosii cherry si castravete. In plus un iaurtel slab si cafeaua simpla.

Inca o zi de mers mult pe jos ce a inceput cu un mic dejun keto. Bacon si omleta cu ardei rosu si verde.

Keto ieftin in Madrid

Salata din acelga, avocado, rosie, ou ochi pe apa si branzeturi

Cina

Imi mai ramasesera cateva frunze se acelgas si am fost extrem de curioasa ce gust au gatite. Seamana foarte bine cu spanacul, ar fi mers si niste zeama de lamaie peste. Am scufundat frunzele in apa clocotita, le-am scos dupa un sfert de ora si le-am servit cu branza rasa si iaurt. Sotul nu a fost prea incantat, dar eu marele fan al spanacului am descoperit ca imi place si acelgas.

Aici pe semne ca ajunsesem acasa rupti de oboseala. N-am mai avut timp de gatit, asa ca am facut repede un mega platou. Branza cu mucegai albastru, branza de capra, jamon, sunca si legume. Legumele au fost foarte gustoase, desi le-am cumparat din supermarket, de la Carrefour Express.

Am gasit la supermarket scoici semipreparate, cu sos rosu. Am pregatit alaturi de scoici, un mix de legume la wok si cateva inele de calamar. Am servit deliciosul platou cu un vin alb. Cumparaturile le-am facut de la supermarketul Dia.

scoici – AGUINAMAR mejillones en salsa de tomate envase 500 gr – 5 euro

inele de calamar – DIA anillas de pota bolsa 400 gr – 5 euro

legumele congeleate au costat in jur de 2 euro

Vinul a costat tot in jur de 2 euro.

In total am mancat si baut 2 oameni cu 14 euro, 35 lei/persoana. Eu zic ca m-am descurcat bine, iar gustul a fost senzatie.

In alta zi am incercat sardinele spaniole cu legume la wok si o feliuta din painea aia scumpa din faina de migdale :). Am servit alaturi si un pahar de vin alb sec, absolut delicios.

Sardinele au fost in jur de 1,5 euro/cutie, legumele congelate 2 euro, rosiile cherry 1,85 euro. Vinul a fost cam 3 euro, l-am cumparat din Carrefour. 25 lei/portie + painea care mai ridica putin pretul meniului, dar repet ca a meritat!

Broccoli la cuptor cu branza rasa si oua+ cateva felii de bacon.

Broccoli – 1.5 euro/punga

bacon – 1.75 euro

4 oua – 0.83 euro.

branza rasa – 1.3 euro

13,45 lei/portia! Asta da economie si ma jur ca a fost delicios!

La pachet

Nu am apucat nicio masa de pranz la cazare, asa ca a trebuit sa improvizam din mers, la propriu. Uneori am avut pachetel, alteori ne-am oprit in restaurante, dar am incercat cat am putut sa consumam un numar cat mai mic de carbohidrati.

Am vizitat si doua cetati din apropierea Madridului, Toledo si Segovia. A fost extraordinar de frumos si va recomand sa nu le ratati daca vizitati Madridul.

In una din zile am luat la noi mancare la pachet, caci am vrut sa nu pierdem timp cu supermarketurile sau terasele, care apropo erau pline.

Cand ai ora fixa de intoarcere la autocar si o groaza de obiective turistice de vizitat este o idee buna sa ai la tine un pachetel.

Am luat la pachet cate un sandwich cu paine de migdale, branzica si jamon.

Siiii………. O ciocolata neagra cu portocala, indulcita cu stevia, pe care nu mi-o pot scoate din cap. A fost foarte buna si recunosc ca am mai cumparat si in zilele urmatoare. Pretul a fost cu putin peste 3 euro, dar nu mai stiu cu exactitate. Destul de scumpa fata de ciocolata cu zahar, dar fantastica la gust. Asta numai dieta nu este! 🤣

La restaurant

Tot de la restaurantul de la care am cumparat paine de migdale am cumparat si 2 pizza fantastice. Recunosc am mai facut acasa pizza keto, dar pana acum nu mancasem si in oras asa ceva. A fost delicioasa. Pretul 12 euro/pizza. 60 lei nu este un pret deloc exagerat pentru o pizza keto gata facuta.

keto ieftin in madrid

Aici si dovada ca a fost keto si deci nu contine faina de grau.

Ne aflam in asteptarea autocarului spre Segovia cand ne-a izbit foamea. Am vazut o groaza de turisti care se ingramadeau intr-un restaurant din autogara, asa ca am prins curaj si am intrat si noi. Platoul asta ne-a fost servit in 15 minute, caci anuntasem chelnerul ca ne grabim. A fost super satios si a costat in jur de 7 euro. A fost inclusa si o chifla pe care a trebuit sa o lasam din pacate in cosulet, pentru ca nu era low carb.

Am mancat intr-o zi si la un restaurant argentinian cu mancare fantastica. Este un restaurnt de tipul all you can eat, in care esti servit in continuu cu o mare diversitate de carnuri. In afara de bacalau si de un carnacior asemanator cu sangeretele romanesc, toate tipurile de carne de pui, porc si mai ales vita au fost fantastice. Restaurantul se numeste Che!!!.

Ne-am invatat prost nu e asa? Nicio masa fara vin :)) Dar serios ca pana si cele mai ieftine vinuri mi s-au parut bune. Totusi vreau sa va spun ca de obicei in dieta noastra nu prea are loc vinul rosu, cel alb avand mai putini carbohidrati.

In Segovia ne-am oprit la “una copa” cum spun spaniolii. Un pahar de vin alb 3 euro, sticla de apa de chiuveta dupa cum ne-a explicat chelnerul, tot 3 euro pe nota, desi fusesem asigurati ca e gratis 🤣.

Asadar concluzia, ce mi-a placut cel mai mult si se potriveste extraordinar pe dieta mea low carb: jamonul, cam toate branzeturile pe care le-am incercat, vinurile si capsunile.

Poze din excursie

Citeste si solutia noastra pentru a tine dieta low carb in concediul de pe Coasta de Azur. https://www.retete-dieta.ro/blog/keto-la-pret-accesibil-in-franta/

Si ce am mancat in excursia noastra din Bulgaria. https://www.retete-dieta.ro/blog/mancare-keto-in-bulgaria-si-traseu-pe-varful-musala/

Dieta keto in Turcia. https://www.retete-dieta.ro/blog/dieta-keto-in-turcia/

Summary
Article Name
Description
Author
Vezi si alte retete dieta in vacanta
array(1) { [0]=> object(WP_Term)#2622 (16) { ["term_id"]=> int(82) ["name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["slug"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(82) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(18) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(82) ["category_count"]=> int(18) ["category_description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["cat_name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["category_nicename"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["category_parent"]=> int(0) } }

Ana Maria

"Incerc sa adopt un stil de viata cat mai sanatos, sa consum in fiecare zi legume, sa inlocuiesc din cand in cand proteinele animale cu cele vegetale si sa consum cat mai putini carbohidrati. Mananc in general disociat si tin fasting hipocaloric atunci cand simt ca pot incepe o cura de slabire."

One Reply to “Keto ieftin in Madrid”