Site Loader

Weekendul acesta trebuia sa ajungem in Delta Dunarii, dar ploile s-au intetit si am fost anuntati de catre gazda unde aveam cazare, ca nu se mai poate ajunge la satul de vacanta.

Eram deja pe autostrada cand am primit vestea, asa ca am hotarat sa mergem totusi la mare.

Sambata a plouat aproape toata ziua in 2 Mai, asa ca am stat mai tot timpul la Micul Golf, la adapost. Nu a fost greu deloc sa mentinem dieta keto. Dimineata am mancat omleta cu cascaval si legume, la pranz hamsii, si un pahar de vin alb, iar la cina gratar si salata de varza.

Ne-am incercat norocul in ziua urmatoare la vecinii nostri bulgari, unde am avut parte de cer senin si peisaje extraordinare. Am intrat in Bulgaria doar cu cartea de identitate, fara test COVID, sau vaccin.

Am vizitat Castelul Reginei Maria de la Balcic, cetatea Kaliakra, Tyulenovo si Rezervatia naturala Yailata, un loc superb unde te poti plimba, descoperi urme ale civilizatilor trecute si admira natura.

Am mancat la Dalboka, faimoasa ferma de scoici. Masa pentru doua persoane: o ciorba delicioasa de midii, biban, calamari, sos de iaurt si castraveti si scoici cu sos rosu.

La Yailata gasesti: o faleza impresionanta numai buna pentru fotografii, specii rare de plante si animale, locuinte, pesteri, o biserica si morminte sapate in stanca, folosite incepand cu secolul V, dar si ruinele unei cetati romane.

Toate aceste obiective interesante se desfasoara de-a lungul unui traseu de maxim 2 ore (dus-intors) pe faleza din Yailata. Diferenta de nivel nu este o problema, cararile urcand si coborand destul de lin.

Pentru aceasta drumetie este suficienta in mod normal o pereche de incaltaminte sport obisnuita, sau ghete de trekking, dupa ploi, cand se formeaza noroi.

Si ultima zi a excursiei noastre am petrecut-o in Eforie Nord la plaja. Am mancat 4 persoane: ciorba de peste si platouri de peste prajit si am baut cafea espresso simpla, fara zahar si apa minerala. Keto pana la capat, n-am fost noi in Delta, dar ne-am facut pofta cu pestele si fructele de mare, numai bune de dieta!

Vezi si alte retete dieta in vacanta
array(1) { [0]=> object(WP_Term)#7069 (16) { ["term_id"]=> int(82) ["name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["slug"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(82) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(18) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(82) ["category_count"]=> int(18) ["category_description"]=> string(214) "Dieta in vacanta, fie ea vegan, low carb sau keto. Credem ca ideile noastre te pot ajuta sa tii dieta indiferent unde te vei afla in concediu. Iti aratam si pe unde ne-am plimbat ca sa te incurajam sa faci miscare." ["cat_name"]=> string(16) "dieta in vacanta" ["category_nicename"]=> string(16) "dieta-in-vacanta" ["category_parent"]=> int(0) } }

Ana Maria

"Incerc sa adopt un stil de viata cat mai sanatos, sa consum in fiecare zi legume, sa inlocuiesc din cand in cand proteinele animale cu cele vegetale si sa consum cat mai putini carbohidrati. Mananc in general disociat si tin fasting hipocaloric atunci cand simt ca pot incepe o cura de slabire."