Site Loader

Clatite cu faina de migdale, foarte, foarte gustoase!

Clatitele se pot face din aproape orice tip de faina, de data aceasta am folosit faina de migdale si le-am servit cu sirop de artar. ATENTIE, siropul de artar nu este admis la dieta keto, poti folosi in schimb indulcitor Stevia.

Ingrediente clatite cu faina de migdale:

30 g Faina de migdale

4 Oua

o lingurita ulei de cocos

sare

1 pliculet Praf de copt

Putina apa minerala sau lapte de migdale, cat sa devina compozitia mai lichida, stiti voi, ca la clatitele obisnuite din faina de grau.

Mod de preparare:

  1. Foloseste mixerul pentru a amesteca ingredientele si adauga apa minerala pana cand mixul devenine lichid, dar curge greu din lingura. Poti adauga si o banana coapta bine in mix
  2. Pune tigaia la incins cu un strop de ulei de floarea soareluisau de cocos.
  3. Toarna cate un polonic de amestec in tigaie si intoarce-le o singura data, cu o paleta. Vor fi mai fragile fata de clatitele din faina de grau.

HAi sa vezi si alte retete de clatite:

Clatite keto

Clatite keto cu cascaval

Clatite cu dovlecel si mar

Vezi si alte retete Dulciuri de dieta
array(1) { [0]=> object(WP_Term)#7111 (16) { ["term_id"]=> int(34) ["name"]=> string(17) "Dulciuri de dieta" ["slug"]=> string(17) "dulciuri-de-dieta" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(34) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(1256) "Dulciuri de dieta - daca te-ai saturat sa vezi pe internet sau la televizor retete complicate si cu foarte multe ingrediente, iti recomandam variante simplificate cu mai putine calorii, pentru zilele in care vrei sa te rasfeti. Chiar daca suntem la dieta nu inseamna ca trebuie sa renunatm definitiv la mici recompense. Renunta la dulciurile nesanatoase din comert si incepe chiar azi sa iti pregatesti singur deserturi delicioase cu mai putine calorii si mai sanatoase. Dulciurile ne fac fericiti, un motiv destul de serios pentru a nu renunta definitiv la ele. Consumul alimentelor dulci poate scadea nivelul cortizolului, asadar nu e de mirare de ce vrem dulciuri cand suntem stresati. Citeste articolul nostru despre consumul de zahar si sare: http://www.retete-dieta.ro/blog/evitati-excesul-de-sare-si-zahar/ Un regim de viata echilibrat nu inseamna neaparat renunatrea totala la dulciuri. Asadar va propunem retete de dulciuri de dieta: de prajituri, torturi si dulciuri, adaptate mai mult pentru o dieta sanatoasa. Dar atentie la cantitati, o lingurita de ceva bun nu a omorat pe nimeni, insa ai grija la numarul de portii si la cat de des te rasfeti." ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(47) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(34) ["category_count"]=> int(47) ["category_description"]=> string(1256) "Dulciuri de dieta - daca te-ai saturat sa vezi pe internet sau la televizor retete complicate si cu foarte multe ingrediente, iti recomandam variante simplificate cu mai putine calorii, pentru zilele in care vrei sa te rasfeti. Chiar daca suntem la dieta nu inseamna ca trebuie sa renunatm definitiv la mici recompense. Renunta la dulciurile nesanatoase din comert si incepe chiar azi sa iti pregatesti singur deserturi delicioase cu mai putine calorii si mai sanatoase. Dulciurile ne fac fericiti, un motiv destul de serios pentru a nu renunta definitiv la ele. Consumul alimentelor dulci poate scadea nivelul cortizolului, asadar nu e de mirare de ce vrem dulciuri cand suntem stresati. Citeste articolul nostru despre consumul de zahar si sare: http://www.retete-dieta.ro/blog/evitati-excesul-de-sare-si-zahar/ Un regim de viata echilibrat nu inseamna neaparat renunatrea totala la dulciuri. Asadar va propunem retete de dulciuri de dieta: de prajituri, torturi si dulciuri, adaptate mai mult pentru o dieta sanatoasa. Dar atentie la cantitati, o lingurita de ceva bun nu a omorat pe nimeni, insa ai grija la numarul de portii si la cat de des te rasfeti." ["cat_name"]=> string(17) "Dulciuri de dieta" ["category_nicename"]=> string(17) "dulciuri-de-dieta" ["category_parent"]=> int(0) } }

Ana Maria

"Incerc sa adopt un stil de viata cat mai sanatos, sa consum in fiecare zi legume, sa inlocuiesc din cand in cand proteinele animale cu cele vegetale si sa consum cat mai putini carbohidrati. Mananc in general disociat si tin fasting hipocaloric atunci cand simt ca pot incepe o cura de slabire."

One Reply to “Clatite fara gluten, din faina de migdale”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Calculator calorii

error: Content is protected !!